Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Szépséghírek
    • Óra & ékszer
    • Celebrity
    • Magyar tervezők
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
  • VJMSTYLE
Trendek:
Téli divat
Életstílus
Friss receptek
Keresd a nőt! - Idő kell, ahhoz, hogy megtanuljunk jól szeretni

Idő kell, ahhoz, hogy megtanuljunk jól szeretni

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Ha fejlődni akarsz, akkor számolnod kell a veszteségekkel is

Ha fejlődni akarsz, akkor számolnod kell a veszteségekkel is

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Sokat kérsz – mondta a Férfi

Sokat kérsz – mondta a Férfi

Keresd a nőt!
Egészség - A depresszió, ami sokkal több, mint puszta szomorúság

A depresszió, ami sokkal több, mint puszta szomorúság

Egészség
Keresd a nőt! - Egy igaz barátnő legjobb tulajdonságai

Egy igaz barátnő legjobb tulajdonságai

Keresd a nőt!
Szépség - 4 zseniális C-vitaminos termék, mely azonnal ragyogó bőrt eredményez

4 zseniális C-vitaminos termék, mely azonnal ragyogó bőrt eredményez

Szépség
Stylelife - Mit ne tegyél az egyes horoszkóp jegyekkel, ha jóban akarsz velük lenni

Mit ne tegyél az egyes horoszkóp jegyekkel, ha jóban akarsz velük lenni

Stylelife
Keresd a nőt! - Miért nehéz egy empata nőnek a párkeresés?

Miért nehéz egy empata nőnek a párkeresés?

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Miért olyan vonzóak a pszichopaták?

Miért olyan vonzóak a pszichopaták?

Keresd a nőt!
Egészség - Valóban hatással van a fogamzásgátló az agyműködésre?

Valóban hatással van a fogamzásgátló az agyműködésre?

Egészség
  1. GAS - Keep it simple

GAS - Keep it simple

  • 2008. január 14.
  • Komment

Ez a GAS szlogenje, mely a márka fő értékeit foglalja össze: minőség, eredeti design, pozitivitás, kreativitás. Nem könnyű ennek megfelelni, ám a GAS kollekciókban kizárólag kiváló minőségű termékeket találunk, melyek magukon hordozzák az egyedi GAS design stílusjegyeit, praktikusak és jól kombinálhatóak.

  Tetszik
0
  Megosztás Küldés
Járjunk a világ bármely táján Olaszországtól Japánig a mai modern, városi fiatalok egyik kedvenc márkája. A GAS márkanév mögött egy olaszországi székhelyű világcég áll, melynek története a 70-es évekre nyúlik vissza. Ekkor alapította meg Claudio Grotto, a GAS tulajdonosa - a nevét viselő céget, Vicenza mellett Észak-Olaszország ipari vidékén, melynek a mai napig aktív vezetője. A divat nem volt számára idegen világ, hiszen a 60’-as években édesanyjának méteráru boltja volt, ahol különleges és divatos anyagokat árultak. Karrierje 1969 és 1970 között kezdődött, igaz, még mint a helyi szórakozóhelyek képviselője. A munkája során került kapcsolatba a legjobb olasz és külföldi zenekarokkal és tudatosult benne, hogy a fiatalok mennyire odafigyelnek az öltözködésükre, és mekkora igényük van divatos, jó minőségű, modern ruhadarabokra. A ’70-es évek Itáliájában akkoriban még csak a klasszikus divat volt elérhető a piacon, így jókora kihívás előtt álltak azok, akik szakítani próbáltak az öltözködési tradíciókkal. Ez a felismerés indította el azon törekvését, hogy családi vállalkozás keretében márkás farmereket fog árulni. A koncepció bevált, így a divatos és minőségi anyagból készült farmerek és ruhák iránti kereslet egyre nőtt. A 70’-es évek elején, miközben a szakmai fortélyokat – a kollekció tervezésétől az eladási stratégiáig - tanulta, még otthoni keretek között elkezdte gyártani az első egyedi GAS kollekció ruhadarabjait. Egy évtized kellett hozzá, hogy vállalata a teljes körforgásig, a tervezéstől az eladásig eljusson. A célcsoport változatlan maradt: divat érzékeny, igényes fiatalok, akik a magas minőségű ruhadarabokat keresik, szigorúan szem előtt tartva az egyszerűséget és a praktikusságot. A GAS anyacége, a Grotto 1982-ben alakult és 1986 júliusában került bejegyzésre, mint Grotto S.p.A. Az 1990-es év új fejezetet nyitott a vállalat életében: elindult a GAS, mint márkanév, az első igazi, saját készítésű GAS kollekció bemutatásával. A cég jellegzetes logóját különleges természeti jelenség ihlette. Claudio Grotto szemtanúja volt egy ritka természeti képződménynek: a dupla szivárványnak. Dél-Afrikában, Fokvárosban járt, ahol az Indiai-óceán és a Csendes-óceán találkozik. Itt látott két szivárványt melyek keresztezték egymást a napfényen keresztül. A GAS logó ebből a természeti jelenségből származik, tükrözve a márkában rejlő értékeket: stílus, együttműködés, pozitivizmus, vitalitás, egyediségre való törekvés. Az elmúlt években, a GAS számos márkaboltot nyitott szerte a világon, Japántól Szaúd-Arábiáig. Ez nem csak közelebb engedte a márkát a vásárlóihoz, de értékeit is könnyebben közvetíti. A cég jelenleg 300 főt foglalkoztat az olaszországi központjában és további 1500 dolgozója van a leányvállalatainál világszerte. A viszonteladói hálózat folyamatos bővülése és a globális lefedettségnek köszönhetően a GAS nemzetközi márka lett. A GAS Magyarországon 1992-óta van jelen, mint márkanév. A Grotto Spa leányvállalatként 1998-óta működik a Laurentes Kft, mely a GAS ruházati termékek kizárólagos hazai forgalmazója. 1999-ben nyílt meg a GAS nemzetközi életében is jelentős szerepet játszó 1000m2-es superstore a Westend City Centerben, mely a milánói, tókiói és londoni GAS boltokkal együtt a cég legfontosabb márkaboltjai. Magyarországon ma a GAS 15 saját márkaboltot, illetve az egész országot lefedő viszonteladói hálózatot üzemeltet. 2006 áprilisában a GAS magyarországi irodái új székházba költöztek. Az ultramodern, olasz ipari industrial stílusban felújított épületben az irodák mellett egy 400m2-es új outlet is helyet kapott. Az üzlet kialakítása híven tükrözi a GAS filozófiáját. Az új székház, az új üzletkoncepció mind része a GAS image váltásának, mely világszinten is megfigyelhető. A GAS ma már nem csupán egy farmermárka, hanem egy életérzés, egy kultúra, egy koncepció és ami a legfontosabb magas minőségű, részleteiben kidolgozott, igényes kollekció, melyben a sportostól a kényelmesig, az elegánstól a laza esti viseletig bárki megtalálhatja a számára megfelelő stílust.

:


Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Tetszik
0
  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Ha fejlődni akarsz, akkor számolnod kell a veszteségekkel is - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Ha fejlődni akarsz, akkor számolnod kell a veszteségekkel is
    • Keresd a nőt!
    Stílusiskola: így viselj kígyóbőr mintás darabokat - Divat & Stílus, divat, életmód, stílus
    Stílusiskola: így viselj kígyóbőr mintás darabokat
    • Divat & Stílus
    Sokat kérsz – mondta a Férfi
    Egy igaz barátnő legjobb tulajdonságai
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Szeretem, ha egy férfi... - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Szeretem, ha egy férfi...
    • Keresd a nőt!
    Mit ne tegyél az egyes horoszkóp jegyekkel, ha jóban akarsz velük lenni - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Mit ne tegyél az egyes horoszkóp jegyekkel, ha jóban akarsz velük lenni
    • Stylelife
    10 dolog, amit a férfiaknak tudniuk kéne a nőkről - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    10 dolog, amit a férfiaknak tudniuk kéne a nőkről
    • Keresd a nőt!
    A szeretni nem tudó férfi
    10 pszichológia tény amit neked is ismerned kell
    Köszönöm, hogy vagy nekem!
    Az alacsony önértékelés 3 biztos jele a párkapcsolatokban
    Újra és újra ugyanaz a sztori
    9 buddhista szokás,ami az egész életedet megváltoztathatja
    6 dolog, ami megváltozik egy kapcsolatban, miután szertefoszlik a rózsaszín köd

    Kapcsolódó cikkek

    Ha fejlődni akarsz, akkor számolnod kell a veszteségekkel is

    Ha fejlődni akarsz, akkor számolnod kell a veszteségekkel is

    Stílusiskola: így viselj kígyóbőr mintás darabokat

    Stílusiskola: így viselj kígyóbőr mintás darabokat

    Sokat kérsz – mondta a Férfi

    Sokat kérsz – mondta a Férfi

    Egy igaz barátnő legjobb tulajdonságai

    Egy igaz barátnő legjobb tulajdonságai

    4 zseniális C-vitaminos termék, mely azonnal ragyogó bőrt eredményez

    4 zseniális C-vitaminos termék, mely azonnal ragyogó bőrt eredményez

    Idő kell, ahhoz, hogy megtanuljunk jól szeretni

    Idő kell, ahhoz, hogy megtanuljunk jól szeretni


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Szépséghírek
    • Óra & ékszer
    • Celebrity
    • Magyar tervezők

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    VJMSTYLE

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2021 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Szépséghírek
      • Óra & ékszer
      • Celebrity
      • Magyar tervezők
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • VJMSTYLE
    • MENSTYLE.HU