A rendszeres nyújtás 5 legnagyobb előnye

Hiába járunk rendszeresen futni, vagy edzőterembe, mégis, a nyújtást hajlamosak vagyunk elsunnyogni, és úgy tenni, mintha nem is lenne annyira fontos része a testmozgásnak. Pedig nem véletlenül szokták hangsúlyozni, milyen fontos az edzéseket követően nyújtani, ugyanis sokkal több előnye van, mint elsőre gondolnád!

olvass tovább

A pánikbetegség tünetei

Egyre gyakrabban fellépő probléma a lakosság körében a pánikbetegség. Ez egy lelki eredetű dolog, amely fizikai tüneteket produkál. Különböző fokozatai vannak. Durva esetben jelentősen romolhat a beteg életminősége az újra visszatérő pánikrohamok miatt, amennyiben nem kezelik azokat. Lényegében a szervezet úgy reagál, mintha vészhelyzetben lenne, pedig az esetek többségében nem áll fenn.

olvass tovább

Néhány hasznos diétatipp

Rengeteg nőnél okoz problémát, hogy nem elégedett az alakjával. Sokan koplalásba kezdenek a kívánt forma elérésének érdekében, ám ez korántsem egészséges. Viszont van egy jó hírem: éhezés nélkül is lehet fogyni! Lássuk, hogyan lehetséges ez!

olvass tovább

6 legjobb jóga póz nőknek

A jóga nem csak segít, hogy fittek maradjunk, hanem növeli az állóképességet, formál és erősíti az immunrendszerünket. A jóga rendszeres gyakorlása segít egészségünk megőrzésében is. Ősszegyűjtöttük a 6 legjobb jóga pózt nőknek.

olvass tovább

A nárcisztikus személyiségzavar jellemzői

Ez a rendellenesség az egyén önmagával szemben érzett szégyen-és elégedetlenség érzéséből fakad. Az ilyen embereket általában gyerekkorban éri valamilyen trauma; legtöbbször az, hogy azt éreztették velük, nem elég jók, bármit is csinálnak, az rossz. Így később, mikor felnőnek, ők is ugyanezt vetítik ki másokra. Önmagukat különlegesnek tartják, és mindenért másokat hibáztatnak.

olvass tovább