A túró jótékony hatásai

A túró nagyon sok háztartásban megtalálható, mert számos vitamin, ásványi anyag, és nyomelem van benne. Ha nem lenne mindez elég, akkor még fogyaszt is, csillapítja a lázat, elősegíti a gyógyulási folyamatot zúzódás, rándulás, és ficam esetén, és jótékonyan hat a bélflórára is.

olvass tovább

A mindenmentes étkezés veszélyei

Az elmúlt években egyre többen „büszkélkednek” valamilyen ételintoleranciával vagy allergiával és szinte divatos lett glutén-, laktóz-, tej- és cukormentesen táplálkozni. Kérdés azonban, hogy ezek a diagnózisok mennyire megalapozottak és, hogy az egészséges emberek számára nem rejtenek-e veszélyeket ezek a szélsőséges diéták. Ennek jártunk utána.

olvass tovább

A skinny fat jelenség

Mindenki irigyli a vékony nőket, mindenki rájuk akar hasonlítani, de a karcsúság sokszor megtévesztő lehet. Az angol köznyelvben csak skinny fat néven futó jelenség főként az egyébként csinosnak tűnő, nyúlánk nőket érinti és a testösszetétel kedvezőtlen mivoltára utal. Mi áll a skinny fat alkat hátterében és hogyan lehet rajta változtatni? Ennek jártunk most utána.

olvass tovább

Miért változik mindig a tökéletes testtípus?

  • 2019. április 05.

A "tökéletes testtípus" megteremtése olyan, amit sokan igyekeztek elérni, ami az étrend és az edzés rutinjával valamint annak életmód szerű folytatásával idézhető elő. A legtöbb nőt megmozgatja ez a dolog valamilyen szinten. Hiszen ki ne állt volna már úgy a tükör előtt, hogy azt érezte, meg akarja változtatni azt, amit lát. De vajon mit nevezünk tökéletesnek?

olvass tovább

A 10 leghatékonyabb irodai nyújtógyakorlat, hogy felpezsdítsd a dolgos hétköznapokat

Ha naponta legalább 8 órát görnyedsz egy helyben a számítógép előtt, akkor már bizonyára te is panaszkodtál erős váll-, hát- és nyakfájásra. Nem is beszélve az autóban, a metrón, a buszon, a kávézóban való, a TV előtti és a könyvet olvasó ücsörgésről. Az emberi test mozgás nélkül szenvedésre van ítélve, és ha minden körülmények között fittek és frissek szeretnénk maradni, nem elég a heti néhány aerobic óra. Éppen ezért összegyűjtöttük nektek 10 egyszerű, de nagyszerű nyújtógyakorlatot, amelyeket már holnap ki kell próbálnotok az irodában.

olvass tovább

Tudd meg, melyik a hozzád legjobban illő fitness típus!

  • 2019. március 28.

Sokszor tanácstalanul állunk a rengeteg fitness típus, mozgásforma előtt, fogalmunk sincs, hogyan és mibe fogjunk e téren. Végül is kezdőként honnan kéne tudnunk, hogy melyik módszer lenne a legjobb és leghatásosabb a saját testünknek? Ebben próbálunk most segíteni kicsit.

olvass tovább

Hüvelyi inkontinencia: mit tehetünk ellene?

  • 2019. március 24.

Nemcsak idősebb, hanem fiatalabb korban is kialakulhat a stressz inkontinencia, amikor különféle fizikai ingerek hatására enyhe vizeletcsepegés lép fel. Az életminőséget negatívan befolyásoló probléma enyhébb esetekben intimtornával, középsúlyos vagy súlyos esetekben pedig műtéti úton, vagy sebészeti beavatkozást nem igénylő intimlézeres kezeléssel orvosolható.

olvass tovább