Tavaszi Frissesség és Kikapcsolódás
Ahogy a tavasz beköszönt, mi is izgatottan várjuk az új évszakot és a húsvéti ünnepek varázsát. A Lush idén is készült húsvéti kollekcióval, hogy otthonod kényelmében ünnepelhess.
olvass továbbAhogy a tavasz beköszönt, mi is izgatottan várjuk az új évszakot és a húsvéti ünnepek varázsát. A Lush idén is készült húsvéti kollekcióval, hogy otthonod kényelmében ünnepelhess.
olvass továbbAz elmúlt években figyelemmel kísérhettük a lenyűgöző retró trendet, amely a múlt évtizedek esztétikájából és stílusából merít inspirációt. Számos példa közül kiemelkedik a svájci Tissot PRX órakollekció, amely tökéletesen ötvözi a retró dizájnt a modern technológiával.
olvass továbbKülönleges vállalkozásba kezdett a Nemzeti Sport Kiadója, az N.S. Média és Vagyonkezelő Kft. A Nemzeti Sport bemutatta „PUSKÁS" szabadidő ruházati kollekcióját, amit az egyik legismertebb magyar márkával, a DRK-val közösen készített.
olvass továbbA Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 13. alkalommal rendezte meg a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) január 22. és 28 között. A régió meghatározó divateseményén 29 divatmárka – köztük 10 régiós tervező – mutatta be legújabb kollekcióját. Az érdeklődés minden eddiginél nagyobb volt, a hétvégi divatbemutatók közel 3.000 látogatót vonzottak a Szépművészeti Múzeum helyszínére. Közel 1000 fő látogatta meg a Fashion Hub Z generációt célzó ingyenes programjait, amelyekre már az előregisztráció alatt többszörös túljelentkezés mutatkozott. A BCEFW történetében az egyik legnagyobb számban, összesen 25 side event gazdagította a divathét programját, amelyek hétfőtől vasárnapig várták a divat iránt érdeklődőket városszerte.
olvass továbbValami igazán különleges élményben lehetett része azoknak, akik ellátogattak a Dogs on the catwalk powered by GLAM Events eseményre egy exkluzív bevárosi szállodába, ahol is örökbefogadható menhelyi kutyusok egy igazán különleges fashion show keretében vonultak végig a kifutón, divattervezők hazai márkáinak kollekcióit bemutató modellekkel a póráz túlsó végén.
olvass továbbAz új termékek az Artistry™ bőrápolási szakértői által megalkotott csúcstechnológiát képviselik, megoldást kínálva arra, hogy a hagyományos bőrápolás előnyei a sminktermékekben is elérhetőek legyenek – ezzel támogatva a bőr és a szem megjelenését.
olvass továbbGazdátlan állatok és a legújabb hazai kollekciók: nem mindennapi eseménnyel támogatják az örökbefogadható kutyusokat a hazai sztárok.
olvass továbbMérföldkövet jelentő, 10. alkalommal mutattak be a magyar tervezők a Milano Fashion Week-en. A Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) és a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 5 éve fennálló stratégiai együttműködése keretében ezúttal 6 magyar márka jelent meg a Budapest Select ernyőmárka alatt. A CNMI Fashion Hub-jának megnyitóján a BORBALA, a PINETIME CLOTHING és az UNREALINDUSTRY prezentációját tekinthette meg a közönség. A Budapest Select kollektív divatbemutató keretein belül a KATA SZEGEDI, a THEFOUR és a ZSIGMOND 2024-es tavasz-nyári kollekcióját láthatták néhány méterre a milánói dómtól, a presztízsértékű Palazzo Reale-ban.
olvass továbbNemrégiben a Kempinszki Hotel Corvinus adott otthon a Zhoja legújabb nyári kollekcióját felvonultató divatbemutatónak. Az este a divat jegyében zajlott, hiszen a résztvevők a gyönyörű ruhák mellett Adorján Attila festőművész „VOGUE után" című kiállítását és Lavidayarn kézműves táskáit is megcsodálhatták. Az eseményt Ördög Nóra nyitotta meg, aki a maga természetes, érzéki jelenlétével emelte a "női energiákat."
olvass továbbEgy baráti piknik, vagy családi kempingezés, a vidéki autókázások idilli hangulata - mindezen pillanatok, élmények közös nevezője a felfedezés szabadsága és öröme. Ezekkel a hívószavakkal indította útjára a Batz x REKAVAGO kollaboráció legújabb nyári kollekcióját, amelyhez idén új színes, mindenki arcára mosolyt csaló ID. Buzz modelljével a Volkswagen Haszonjárművek is csatlakozott.
olvass továbbA tavasszal együtt végre a gardróbunkat is megtöltik a színek, az aktuális divatkollekciók minden eddiginél színpompásabbak. Itt az idő, hogy kicsit többet megtudjunk a gyönyörű árnyalatokról! Gondoltad volna, hogy a színeknek is van történetük, és régebben bizonyos színeket csak egy szűk társadalmi réteg viselt? Sőt, az sem véletlen, hogy 2023-ban épp a Viva Magenta lett az év színe! A több mint 200 márkát forgalmazó divatcég, a VAN GRAAF Keszeg Anna divatkutató segítségével most összegyűjtött Neked néhány izgalmas tényt a színekről. És azt is megtudhatod, milyen alapdarabok nem hiányozhatnak a tavaszi gardróbodból!
olvass továbbÚjra itt a tavasz, hamarosan a nyár is. Várható volt, hogy 2023-ban is beköszöntenek, csakúgy, ahogy a szezon új cipőkollekcióinak premierje is, amelyben ismét főszerepet kapnak a női mokaszinok. A gyártók a színekkel, textúrákkal és a mintákkal játszva igyekeztek divatosabbnál divatosabb modelleket alkotni. Idén a vidám színek, a merész kontrasztok és a könnyed anyagok divatosak. Még ha a trendmaraton végtelennek is tűnik, a CCC olyan kollekciót állított össze, amely összhangban van a korszakkal, új trendeket ölel fel, miközben dacol az idő törvényeivel anélkül, hogy a minőséget feláldozná.
olvass továbbA gyönyörű, Andrássy úton található Sfinx bár és Moments hotel adott otthont annak az Eco Fashion Hungary által szervezett divat eseménynek, melynek legfőbb üzenete a környezetvédelem és a fenntarthatóság volt. 4 kiváló magyar divattervező mutatta be 2023. tavaszi kollekcióját. A Viwine by Vincze-Bor Viktória, a Vengru, Ilyés Juli és a Campbell Marson Magyarország.
olvass továbbA női és férfi méretre szabott öltönyök és kosztümök, illetve limitált darabszámú couture kollekciójával jeles magyar márkává nőtte ki magát a Canissi. A Canissi Szabóság alapítója, tulajdonos-ügyvezetője Kanizsai Szilvia elárulja hogyan kelti életre a klasszikus eleganciát Budapesten. A Canissivel közös rovatunkban Szilvia ezúttal az ikonikus tweed darabokat mutatja be nekünk
olvass továbbMelyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? A Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül, ahol a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Ray-Ban a Mega trend keretein belül a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel, melyekben a klasszikus dizájn és a hagyományokon túlmutató vállalkozószellem egyesül, hogy aztán megszülethessen a két úttörő: a Mega Clubmaster és Mega Wayfarer.
olvass továbbDinamikus, harsány, praktikus - ezek jellemzik a Cukovy legújabb kollekcióját, amely a világ állandó változására reflektál. A márka szétcsatolható pufikabátjai új formavilággal és színkombinációkkal tértek vissza az új szezonban.
olvass továbbA Petite Anita Janik márka kapta az év tervezője verseny közönségszavazásának legtöbb voksát. Ezen a nem átlagos divatbemutatón először kapott esélyt az első magyar petite size márka, valamint az alacsony nőkre tervezett kollekciót bemutató pici modell lányok is, mely lépéssel átszabhatják a magyar divatipari status quo-t.
olvass továbbMillie Bobby Brown brit színésznő “florence by mills” névre keresztelt márkájának első divatkollekciója az IMG kreatív ügynökség közreműködésével, 2022. október 19-én debütál az ABOUT YOU oldalán. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni. Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban. A „florence by mills” kollekció kizárólag az ABOUT YOU felületén érhető el 2022. október 19-én 13 órától Európa szerte, az ABOUT YOU 26 webáruházában.
olvass továbbA budapesti divathét sikereit követően a magyar divattervezők Olaszországban nyűgözték le a szakmai közönséget és a divatrajongókat. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai együttműködésének köszönhetően nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a PELSO pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget. Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak.
olvass továbbA Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait, a magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők, városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet, így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a rendezvénysorozat.
olvass tovább