Protein szeletek pro és kontra

Az egészséges életmód térnyerésével egyre több nő igyekszik odafigyelni arra, hogy megfelelő mennyiségű fehérjét vigyen be a szervezetébe. Rohanó világunkban a protein szeletek kézenfekvő megoldást jelentenek, ha nincs időnk egy teljes étkezésre, de mégis szeretnénk valami fehérjében gazdag (és finom) dolgot enni. Azonban ajánlott körültekintőnek lenni, hogy a nagy kínálatból biztosan a célunknak megfelelőt válasszuk.

olvass tovább

A legfinomabb zabpalacsinta receptek

Mindenki hallott már a zab fantasztikus hatásairól: csökkenti a koleszterinszintet, a rák kockázatát, véd a szív- és érrendszeri betegségektől. Magas a rosttartalma és sokáig teltségérzetet biztosít. Rengeteg vitamint, ásványi anyagot és antioxidánst tartalmaz, valamint gazdag szénhidrát- és fehérjeforrás is. Jótékony hatással van az idegrendszerre, rendszeres fogyasztása jót tesz a hajnak és a bőrnek is. Ráadásul elkészítése gyors és egyszerű. Ha a hagyományos zabkása helyett valami különlegesebbet ennél, érdemes kipróbálni a zabpalacsintát.

olvass tovább

Irány a strand!

  • 2017. április 04.

A nyári forma a konyhában készül. Korunk nagy kérdései: az élet értelme, hogy mire gondolhat a nő és az, hogyan lehetne minél kevesebb munkával olyan testet varázsolni a strandra, amit már fejben régen elképzeltünk magunknak, de valahogy sosem sikerült megvalósítanunk.

olvass tovább

25 csodaszép dekorációs ötlet mézeskalácsokhoz

A mézeskalács a kihagyhatatlan karácsonyi sütemény, amit általában mindenki szeret megenni, szagolgatni, de még sütni is. Egyrészt, mert a csodálatos fahéjas-szegfűszeges illat az egész otthonunkat betölti, másrészt pedig kiélhetjük a kreativitásunkat. A mézeskalácsokat díszíthetjük sütipecséttel, vagy egyszerűen csak a pohár aljával, tojásfehérjéből és porcukorból készült írókával, ételfestékkel, marcipánnal, csokival vagy színes cukorkákkal. A lehetőségek tárháza gyakorlatilag végtelen, azonban mi összegyűjtöttünk 25 gyönyörű és édes díszítési ötletet, ha valaki éppen inspiráció híján lenne.

olvass tovább

Központban a fehérje

A fehérje kiemelt fontosságú az egészséges életmód szemléletében. A fehérjék aminosavakból épülnek fel. Együttesük annyira fontosak a szervezetünknek, hogy az élet alapköveinek szokták nevezni.

olvass tovább

Vega és vegán fehérjeforrások

  • 2016. április 08.

Az általános egészség és az izmok megfelelő működésének fenntartásához elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű fehérje bevitele. Ehhez a nőknek általánosan 46, míg a férfiaknak 56 gramm proteinre van szüksége. Ha valaki vegetáriánus vagy vegán lesz, bizony kiesik a hús az étrendjéből, mely az egyik legjelentősebb fehérjeforrás. De aggodalomra semmi ok, zöldségekkel és hüvelyesekkel kiválóan lehet ezt pótolni, és most azt is eláruljuk, hogy milyen ételek fogyasztásával.

olvass tovább

9 étel, amellyel kalóriát égethetsz

  • 2016. március 15.

Mindenki szereti a finom ételeket és időnként igenis megjutalmazhatjuk magunkat egy kis édességgel is. Azonban összeállításunkban most 10 olyan ételt szedtünk össze neked, amelyeket ha gyakran fogyasztasz, hatalmas vitamin, fehérje; valamint ásványi anyag tartalmuk miatt optimális kalóriát vihetsz be szervezetedbe, amely által könnyebben megválhatsz néhány kilótól.

olvass tovább