6 ok, hogy miért vezess naplót

A naplóírást sokan társítják a tinédzser kori nagy sóhajtozásokhoz. Vagy amolyan Bridget Jones féle őrülethez, pedig számos előnye van. Az egyik leghatékonyabb terápiás módszer. Tiszta elmét és egészséges érzelmi állapotot teremt, ez a két dolog pedig, az alapja a fizikai egészségünknek is. Megfigyeltél, hogy azok az emberek, akik naplót vezetnek, jelentősen csökken a depresszió kialakulásának a kockázata. Lelkileg és mentálisan is sokkal kiegyensúlyozottabbak, nem utolsó sorban, jobb a probléma megoldó képességük.

olvass tovább

Aszalt szilvás - csicseriborsós marharagu

  • 2017. december 04.

Egy alapvetően klasszikusnak számító ételt is megbolondíthatunk, ha egy-egy különlegesebb összetevőt csempészünk bele. Ezúttal ez az alapanyag az aszalt szilva, ami egy marharaguba kerül. Ezen felül pedig a csicseriborsó és a bulgur gondoskodnak arról, hogy ne csak finom, hanem egészséges is legyen az, amit eszünk.

olvass tovább

Ételek, melyektől szép lesz az arcbőröd

A tiszta és szép bőr elérése nem is olyan egyszerű, mint ahogyan azt gondolnánk. A stressz, a mindennapi szennyeződések és az életvitelünk befolyásolják bőrünk állapotát. Ma már számos bőrápolási termék van a piacon, amelyek képesek elérni a kívánt bőr elérését, de ezek semmit sem érnek, ha fentebb említett tényezőkre nem ügyelünk megfelelően. Na és mi a helyzet az ételekkel?

olvass tovább

7 viselkedés, amit a legtöbb ember negatívnak gondol, mégis egészséges

Gyakran elkerüljük a saját autentikus viselkedésünket, csupán azért, mert egészségtelennek gondoljuk őket. A saját elméd és tested tudja, hogy mire neked van szükséged. Lehet, hogy éppen szükséged van egy emlékeztetőre, hogy miért fontos követned a saját hiteles énedet, megnézni, ezeket a közös viselkedéseket, amiket gyakran negatívnak ítélünk meg, hogy aztán kiderüljön ténylegesen mi az egészséges.

olvass tovább

Egészséges vacsora tipp: különböző fűszerezésű humuszvariációk

  • 2017. november 27.

Ha szeretnénk olyan vacsorát készíteni, ami egészséges, nem terheli meg a szervezetünket a késői órákban, könnyedén, ráadásul többféle variációban elkészíthető, akkor van egy tökéletes tippünk: a humusz. Ehhez pedig nincs is szükségünk másra, csak csicseriborsóra, és fűszerekre, illetve maximum 10 percre. Jó étvágyat!

olvass tovább

Meditáció kezdőknek

A meditáció a szellemi és lelki fejlődés egyik eszköze. Segítségével megtanulhatjuk lecsendesíteni az elménket és kiegyensúlyozottabbá, koncentráltabbá válni a hétköznapjainkban. Egyedül és csoportosan egyaránt gyakorolható. Segíti elménket újra programozni, majd a finom tudatnak alárendelni a tudat alant, hogy fogékonyabbá válhassunk a spirituális világ dolgai iránt. Amennyiben ez sikerül, megnyílik bennünk egy csatorna egy nemesebb, felsőbb létállapotunkhoz, kitágulnak az érzékeléseink és az öntudatunk.

olvass tovább

7 gyógynövény a csakrák harmonizálására

Minden csakrának megvan a megfelelő fizikai szerve, mirigyje és rendszere a testben, amely hatással van az egész szervezetünk működésére. Ha a hozzá társított szerv / mirigy / rendszer gyenge vagy kiegyensúlyozatlan, a releváns csakra blokkolt lesz és amikor a társult szerv / rendszer kiegyensúlyozott és egészséges, akkor a hozzá társított csakra is harmonikusan működik.

olvass tovább