A 10 leghatásosabb módszer, hogy sportosan induljon a reggel

  • 2018. május 16.

Szakértők szerint sokkal tanácsosabb a sportot a reggeli rutinok sorába állítani, mert így kevesebb kifogás marad. Ám még mielőtt tanácsainkon felbuzdulva holnap reggel kifulladásig edzenél, tudnod kell, hogy ahhoz, hogy ez az aprócska életmódváltás a napirended részévé váljon, (heti 4 alkalommal számolva) legalább 6 héten keresztül ki kell tartanod. Mi most összegyűjtöttük a 10 leghatásosabb praktikát, hogy te is sportosan és energikusan kezdhess minden napot!

olvass tovább

Nemzetközi fitneszversenyen bizonyított a Miss Balaton szépsége

  • 2018. április 12.

Hazai sikereket követően nemzetközi fitneszversenyen ért el kiemelkedő eredményt a Miss Balaton 2015 döntős szépsége. Bertók Marianna Maya évekkel ezelőtt egy fogadás miatt kezdett komoly edzésbe, hogy elérje a profi versenyzők alakját. Nem csak hogy sikerült neki, de a kezdeti motiváció szenvedéllyé nőtte ki magát, és nem rég a világ egyik legnívósabb mezőnyével rendelkező nemzetközi fitneszversenyén bizonyított.

olvass tovább

Inzulinrezisztencia és edzés

  • 2018. április 08.

Más és más ízléssel, anyagcserével és személyiségtípussal rendelkezünk. Van, aki él-hal az edzésért, más pedig rosszul lesz még az edzőterem gondolatától is.

olvass tovább

5+1 gyakorlat, a formás és vékony lábakért

  • 2018. március 19.

Lehet, hogy a férfiak egy formás fenék után gyakrabban megfordulnak, de ennek ellenére a lábainkra sem árt odafigyelni az edzések során. Nem kell, hogy egy életen át takargassuk a combunkat, mert igenis van rá mód, hogy vékonyabb, formásabb legyen. Méghozzá ezeknek a gyakorlatoknak az elvégzésével!

olvass tovább

Cukkini lepény

  • 2018. március 13.

Gyors ebédre vágysz, de vigyáznál a vonalaidra? Edzés után könnyen összedobható a következő recept!

olvass tovább

Bikinipopsi edzésterv

  • 2018. március 09.

Mi kell ahhoz, hogy a fenék a nő igazi ékessége lehessen? A válasz egyszerű. Néhány farizom gyakorlat, egy kis kitartás, és bárki könnyedén formába hozhatja a popsiját.

olvass tovább

Napi pár perc a formás karokért

Itt az ideje, hogy a szokásos has-popsi-comb edzésünket kiegészítsük egy párperces karerősítéssel. Mi összegyűjtöttünk egy zsírgyilkos, néhány perces, súlyzómentes edzésprogramot, ami a kitartásoddal kiegészítve szexi, definiált vállakat és karokat eredményez.

olvass tovább