Kulcsszó keresés /


Francia kapcsolat – DS 9 E-tense

A cím alapján nem a híres krimire kell gondolni, bár tény, hogy itt is egy francia autó indítja a cselekményt. Ebben az esetben viszont semmiféle bűncselekmény nem történik. A francia autógyártás egy fogalom és a DS márka erre egyértelműen pozitívan hat. Amikor pedig egy nagy szedán, egy zászlóshajó jelenik meg a kínálatban, az mindenképpen egy komoly mérföldkő.

olvass tovább

Rejtőzködő manipulátorok markában

Találkoztál már olyan személlyel, aki szinte majdnem a legelső pillanattól kezdve magával ragadó és lehengerlő volt? Aki endorfinnal, energiával és motivációval töltötte meg a szürke, üres hétköznapokat. Akivel átbeszélgetetted az estéidet abban a reményben élve, hogy megéri megnyílni. Aki tökéletesen eljátszotta, hogy kíváncsi minden lépésedre, sérülésedre, botlásodra a múltból. Mindezt anélkül, hogy pálcát törne a fejed felett.

olvass tovább

Teltházas show keretében mutatkoztak be a magyar tervezők a milánói divathéten

  • 2022. október 01.

A budapesti divathét sikereit követően a magyar divattervezők Olaszországban nyűgözték le a szakmai közönséget és a divatrajongókat. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai együttműködésének köszönhetően nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a PELSO pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget. Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak.

olvass tovább

Közel 4000 látogatóval aratott nagy sikert a 10. jubileumi BCEFW

  • 2022. szeptember 10.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait, a magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők, városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet, így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a rendezvénysorozat.

olvass tovább

A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

  • 2022. szeptember 05.

A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ legnagyobb magántulajdonban lévő alkoholos italokat gyártó társasága, a Bacardi-Martini meghatározott prémium alkohol márkáinak kizárólagos magyarországi forgalmazójává. Így a vállalat kínálata szeptembertől kilenc új prémium és szuperprémium alkoholmárka mintegy 60 termékével bővül. A Coca-Cola HBC Magyarország tovább fejleszti 24/7 portfólióját és egy újabb lépést tesz annak irányába, hogy vezető disztribútorrá váljon a hazai prémium alkoholok piacán.

olvass tovább

Brutális – BMW iX M60

Egészen biztos, hogy az eddigi legmegosztóbb autóját alkotta meg a BMW az iX-szel. Amennyi trágár jelzőt lehet találni a magyar nyelvben, azt mindet hallottam róla, elsősorban azoktól, akik a bajor márka szerelmesei. Az érdekes az, hogy nekem egyre jobban tetszik és most, hogy harmadszor is volt szerencsénk vele tölteni egy kis időt, már szög egyenesen mást gondolok róla.

olvass tovább

Monica Berg: a világ legbefolyásosabb bartendere!

  • 2022. augusztus 30.

Sorozatban harmadik éve nyerte el ezt a rangos címet a fiatal bartender a Bar World 100 szavazóitól. A norvég származású Monica ugyanakkor társ-tulajdonosa a Tayēr + Elementary /Muyu londoni bárnak is, amelyik a világ 50 legjobb bárját összesítő listán a 2. helyen áll. Van saját szeszesital márkája – a Muyu, ami Magyarországon is kapható. A Campari is őt választotta. De mit tud ez a mosolygós lány, aki még „digitális innovátorként” is elismert?

olvass tovább

Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

BCEFW x UFW - Az összefogásra hívja fel a figyelmet a jubileumi BCEFW

  • 2022. augusztus 01.

Európában először, a nagy divathetek előtt Budapesten mutatják be kollekcióikat az ukrán tervezők. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) augusztus 29. és szeptember 4. között immár 10. alkalommal rendezi meg a régió egyik legmeghatározóbb divateseményét a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW), melynek keretében a szakmai együttműködések fontosságát helyezi a fókuszba. Az Ukrainian Fashion Week szervezőivel való szoros partneri kapcsolatnak köszönhetően a magyar fővárosban mutathatják be kollekciókat azok az ukrán márkák, akiknek eddig a 25 éve folyamatosan megrendezett kijevi székhelyű rendezvény nyújtott bemutatkozási lehetőséget. A nagy divathetek előtt megtartott BCEFW során természetesen kiemelt szerepet kapnak a magyar, illetve az ukránon túl más regionális tervezők tavaszi-nyári kollekciói is, így városszerte számos esemény keretében ismerheti meg a közép-európai kortárs designereket a nemzetközi divatszakmai közönség.

olvass tovább

Együttműködik a Netflix és a TAG Heuer

  • 2022. július 31.

A svájci luxusóramárka bejelentette, hogy együttműködést kötött a Netflix-szel Joe & Anthony Russo új, a The Gray Man című filmje kapcsán. A főszerepben Ryan Gosling, a TAG Heuer márkanagykövete, aki az ikonikus TAG Heuer Carrera Three Hands arca. A színészt a nemzetközi kémthrillerben Sierra Six bérgyilkosként láthatjuk, amely karaterre jellemző a TAG Heuer mottója: „Ne törj meg a nyomás alatt”.

olvass tovább