Kulcsszó keresés /


Nem vagy introvertált sem extrovertált? Talán ambivertált vagy

Az introvertált személyek szeretnek egyedül lenni, nagyon kreatív emberek, akik rengeteg időt töltenek a fejükben, majd zseniális dolgokat hoznak létre a nagy közönség örömére. Az extrovertáltak inkább társasági emberek, erejüket abból nyerik, hogy kapcsolódhatnak, ők igazi csapatjátékosok tele élettel és vibrálással. Mi a helyzet azokkal, akik nem tudják csak az egyik kategóriába beilleszteni a személyiségüket?

olvass tovább

Amikor a nő már nem marad csendben

Pár napja láttam megosztva egy videót az egyik közösségi platformon, majd miközben néztem, végig azon járt az agyam, hogy milyen világban élünk? Ha majd egyszer lányom lesz, akkor féljek elengedni akár a boltba is egyedül? Vagy innentől kezdve én is menjek át az utca másik oldalára, ha egy férfit látok meg velem szemben sétálni?

olvass tovább

A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

Vannak a robogók, vannak a nagyrobogók és ezek után van még egy fokozat. Egy kategória, amihez viszonylag kevés motor tartozott. Yamaha T-Max, BMW 650C vagy éppen a megszűnt Suzuki Burgman 650. A Honda viszont ez a méretosztályt újra értelmezte és bár köbcenti alapon versenytársként érkezett, de felépítése, technikája miatt nehezen tudom egy kalap alá tenni az imént említett mega, maxi, óriás robogókkal, vagy nem is tudom hogyan kell őket hívni.

olvass tovább

Gondolj úgy az egyedüllétre, mint egy tanulási folyamatra

  • 2021. július 07.

Sokszor hangoztatjuk, hogy az ember táras lény, légszükséglete, hogy kielégítő szociális kapcsolatai legyenek, és hajlamosak vagyunk úgy gondolni az egyedüllétre, mint valami szörnyű dologra, amitől jobb megóvni magunkat. Pedig ha magunkban töltünk el némi időt, akkor sok minden változhat bennünk, ráadásul kifejezetten hasznos irányba.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Valami más – Can-Am Ryker 900

A nálunk töltött egy hete alatt azt próbáltuk meghatározni, hogy mi is ez a jármű. Ugyan a magyarországi jogszabályok szerint nagy A kategóriás jogosítvánnyal vezethető, de ezen a szemponton kívül felsorolható számtalan érv, cáfolat, hogy miért nem motor a Can-Am Ryker. Kicsit motor, kicsit quad, kicsit gokart vagy éppen hó nélküli hórobogó, vagy víz nélküli jetski. Egy új kategória. Aztán az utolsó nap délutánján a szomszéd 1,5 éves kisfiú rámutatott, hogy a jogszabályalkotók miért az A jogosítványt követelik meg. Hangos felkiáltással mutatott felém, ahogy éppen felülni készültem rá: Motoj!

olvass tovább

Férfiszempont: Hazugságok hálójában, pedig a belső hang segítene, ha hallgatnék rá

Már egy ideje nagyon „jóban vagyunk” én és a belső hangom. Persze fogalmam sincs, hogy ez egyfajta megérzés, ami bennem van, esetleg az intuíció hangja, netán isteni sugallat, vagy szimplán az ego unatkozik és dumál hozzám. Ma már tudatosan figyelek rá és tudom, hogy amikor elmegyek egy cukrászda előtt és folyamatosan szövegel hozzám, hogy pl mennyire finom lett ma a franciakrémes, az már simán elnyomom, de mi helyzet, amikor beül mellém az autóba az éppen aktuális randi partnerem és ordítva üvölt hozzám, hogy NE, JAJ, ÚJÚJ, azonnal dobd ki, ez egy pszichopata, meg fog ölni álmodban, kibelez, véged van! Hallgassak rá vajon, vagy csillapítsam le valahogy?

olvass tovább

Férfias játékok – BMW R18

Vitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.

olvass tovább