Cerruti 1881
A világhírű márka, a 19. századig visszanyúló hagyományaival, permanens fejlődésével manapság is korszerű, de hagyományőrző márka védjegyét jelenti.
olvass továbbA világhírű márka, a 19. századig visszanyúló hagyományaival, permanens fejlődésével manapság is korszerű, de hagyományőrző márka védjegyét jelenti.
olvass továbbA már hagyományosnak mondható augusztus végi megmozdulás, eredetileg a hajdani szép emlékű Budapest Parádé afterparty-jaként rendezett bulik az utóbbi években is megrendezésre kerültek és Parádé nélkül is rendszerint parádésra sikerülnek.
olvass továbbA Skandináv ország nem tartozik a hazai utazóközönség legkedveltebb célpontjai közé, tehetjük hozzá, sajnos. A csodálatos fjordok, békés, eldugott települések, viking hagyomány, halászat és olajtermelés fémjelezte ország várja a magyar közönséget.
olvass továbbA Trussardi név lényege két erőteljes alkotóelem elegyéből ered: egy nagy múltú család tudatosságából és a világ uralkodó stílusára fogékony esztétikai érzékből.
olvass továbbA hagyományok: 1945-ben Rómában alapították Bionni Roman Style néven. A Bionni volt az egyik első márka az 50-es években amely a férfi ruhákat is szűkre és karcsúsítottra szabta.
olvass továbbVeuve Clicquot hagyományosan több tervezővel dolgoztat egy-egy egyedi kiadvány elkészítésénél, de a Porsche Design Studio-val kötött új partneri együttműködés valami teljesen extravagánsat produkált.
olvass továbbA Toshiba új hordozható pc-je nem is nevezhető a szó hagyományos értelmében notebooknak. A mobil házimozi rendszer kifejezés jobban illik rá.
olvass továbbEgyik legszebb és legkülönlegesebb tájegységünk, az Őrség is bekerült Európa tíz legvonzóbb turistacélpontja közé. A tájegységet a természeti látnivalók mellett néprajzi hagyományai miatt emelték ki.
olvass tovább