Kulcsszó keresés /


Hűtőrács nélkül – Hyundai Kona EV

Szinte gyors egymásutánban járt nálunk az új, második generációs Hyundai Kona hibrid, majd annak elektromos változata. A koreai márka már megtanulhattuk, hogy minden hangszeren játszik. Vannak tisztán elektromos meghajtásra fejlesztett modelljei, amelyek Ioniq néven futnak, és van olyan modell, amely különböző meghajtással választható, így elektromos motorral is. Ez a Kona!

olvass tovább

Újrapixelezve – Hyundai Ioniq 6 Executive Edition

A Hyundai Ioniq 5 -öt követve megjelent a 6-os számot viselő, tisztán elektromos modellje a márkának. Egy elektromos szedán, amely ugyan teljesen más megjelenésű, mégis nagyon sok jegyében van kapcsolata az SUV Ioniq 5-tel. Egyértelműen a Tesla Modell 3 versenytársaként, mégis teljesen más koncepcióval felépítve igyekszik vevőket szerezni az elektromos piac domináns amerikai szereplőjétől és természetesen a sok többitől. Vajon sikerülhet-e ez a bravúr? Többek között ennek próbáltunk utána gondolni.

olvass tovább

Game changer – BYD Atto 3 Design

Kínai autók, elektromos autók. Talán ez a két olyan fal, amit a mai világunknak meg kell emésztenie. Amikor az első kínai márkák megjelentek, akkor mindenki kicsit kétkedéssel fogadta őket. A kínai, mint fogalom, kevésbé volt pozitív jelző. Benne volt a gagyi, a nem megfelelő minőség és az olcsó. De volt egy pillanat, amikor elkezdünk azon gondolkodni, hogy ez már nem igaz. Kína hatalmas, megfér ebben az országban és így a fogalom mögött is minden. A nagyra tartott brandek szinte kivétel nélkül részben vagy egészben ott készülnek. És aztán megjelent hazánkban is a BYD.

olvass tovább

A legfontosabb bástyák és a kapcsolódó elvárások – Mercedes-Benz E220 d 4Matic limuzin

Kijelenthető, hogy a Mercedes-Benz E osztály a márka legfontosabb modellje. Lehet nem a limuzin forma jelenleg a divat, de az E osztály testesíti meg számomra a Mercedes-Benzt magát. Bár ezen a néven – E osztály -, csak 1993 óta kapható és ilyen formában a mostani a 6. széria, de időben egészen visszamehetünk az ötvenes évekig, amikor ebben a kategóriában a márka elkezdett modelleket kínálni.

olvass tovább

A katonatiszt – Hyundai Kona 1.6 GDi Hibrid

A vadonatúj Hyundai Kona járt nálunk és sok szempontból olyan lett az autó, mintha az autós újságírók álmát valósították volna meg a koreai márkánál. Sehol semmi zongoralakk és a fizikai kezelők is visszatértek a műszerfalra. Ezek szerint nem volt hiábavaló annyit siránkozni arról, hogy a túlzott digitalizáció inkább szükségtelen, mint hasznos. De abban a pillanatban, amikor a volán mögé ülünk és elindulunk, azonnal rájövünk, hogy van némi üröm az örömben.

olvass tovább

Rekordszámú résztvevője volt a 13. Budapest Central European Fashion Week-nek

  • 2024. február 01.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 13. alkalommal rendezte meg a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) január 22. és 28 között. A régió meghatározó divateseményén 29 divatmárka – köztük 10 régiós tervező – mutatta be legújabb kollekcióját. Az érdeklődés minden eddiginél nagyobb volt, a hétvégi divatbemutatók közel 3.000 látogatót vonzottak a Szépművészeti Múzeum helyszínére. Közel 1000 fő látogatta meg a Fashion Hub Z generációt célzó ingyenes programjait, amelyekre már az előregisztráció alatt többszörös túljelentkezés mutatkozott. A BCEFW történetében az egyik legnagyobb számban, összesen 25 side event gazdagította a divathét programját, amelyek hétfőtől vasárnapig várták a divat iránt érdeklődőket városszerte.

olvass tovább

Ár/Érték és Fenntartási költségek – Dacia Duster Blue dCi 115 Journey

A Duster azon autók közé tartozik, amelyeknek nem kell hosszú bemutatót tartani. 2010 óta egy igazi sikertörténet, amely nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a Renault csoport újra értelmezze a Daciat, mint márkát. A második generáció tovább erősítette az elődje sikereit. A most nálunk járt modell az utolsó ebből a szériából, hiszen az már köztudott és az importőr honlapján is látható, hogy a következő, harmadik generáció is bemutatásra került 2023 november végén.

olvass tovább

Státusz - Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé Mild hybrid

Mindenképpen érdekes, hogy a nagy kategóriás cupé szegmenst nem a Mercedes alapította, hiszen jellemzően ettől a márkától szoktuk meg azt, hogy új irányokat indít. A bajor versenytárshoz képest 7 évvel később, 2015-ben jelent meg a GLE Coupé. A kategóriában, amely valójában a hivalkodásról szól, két fontos dologra kell odafigyelni. A teljesítményre, hogy a tank méretű járművek gyorsan haladjanak és természetesen a formára, hogy a tankok sportautónak tűnjenek. Bár nem volt a Mercedes az első, de 2023-ra kimondható, hogy minden hátrányt ledolgozott, sőt.

olvass tovább