Mentás zöldborsókrém

  • 2016. december 03.

Zöldborsóleves, zöldborsófőzelék, párolt zöldborsó, nagyjából ezeket az ételeket fogyasztjuk leggyakrabban a zöldborsóból. Pedig finom krém, pástétom is készíthető belőle, kiváló vendégkínáló is egyben. A mentától kap egy üde, friss, zsenge ízt, de a chilli tüzessé teszi és illik a téli ételekhez.

olvass tovább

Avókádót reggelire!

  • 2016. december 02.

Imádom az avokádót! Hihetetlenül finom és tele van egészséges zsírokkal, vitamin- és rostanyag-tartalmáról nem is beszélve. Magas kalóriatartalma ellenére, feltűnően könnyű elkészíteni belőle bármilyen finomságot.

olvass tovább

Mennyei mandulás finomságok

  • 2016. november 30.

A mandulaliszt azon kívül, hogy rendkívül egészséges, friss, egyedi ízt kölcsönöz a belőle készült ételeknek. Megosztunk veletek négy receptet, mely mandulalisztből készül és a Mi kedvenceink. Aki próbálta már, az tudja, hogy miért imádjuk ezt az alapanyagot, aki még nem, annak ideje kísérleteznie!

olvass tovább

Expressz lazac édes salátával

  • 2016. november 28.

Számtalanszor előfordul, hogy nincs időm főzni a rohanó hétköznapokban, mégis összedobok valamit otthon, hogy ne az éttermek napi menüjét fogyasszam a héten immáron negyedik alkalommal. Általában a leggyorsabb utat választom, ami összeegyeztethető az egészséges életmóddal, így kerül a tányéromra az esetek többségében a csirkemell rizs kombó. Ha te is figyelsz az alakodra, a gyors, egyszerű receptek híve vagy, mégis szeretnél némi izgalmat csempészni a holnapi ebédedbe, imádni fogod az alábbi receptet.

olvass tovább

Igyunk egészséget reggelire!

  • 2016. november 24.

Az utóbbi időben nagyon sokan lettek a nyers táplálkozás követői. Átállni arra, hogy valóban ne süssünk, főzzünk semmit, egy hosszú folyamat eredménye. Azok pedig, akik a nyers étkezést a mindennapjaikba bevezették, arra buzdítanak mindenkit, hogy valóban csak szépen, fokozatosan álljanak át erre a speciális táplálkozásra. Számtalan előnye van annak, hogy nem éri hőhatás az alapanyagokat. Szerintünk érdemes lenne legalább részben, néhány étkezésnél a nyerskonyha szabályait betartva elkészíteni táplálékunkat.

olvass tovább

7 gyors és egészséges házi készítésű szendvicskrém recept

Egy dietetikus segítségével összeállítottunk 7 szendvicskrémet, melyek isteni finomak, tápanyagban gazdagok és pár perc alatt elkészíthetőek. A legjobb eredmény érdekében a vaj/margarin helyett használj kókuszzsírt, hidegen sajtolt olíva- vagy lenmagolajat a krémekhez. Fogyaszd őket sok-sok zöldséggel, teljes kiőrlésű pirítóssal, vagy abonettel!

olvass tovább