Mit ehetünk vacsorára?

  • 2015. április 12.

Amikor elolvastad a címet elmosolyodtál a buta kérdésemen magadban, mert hát, hogy lehet ilyet kérdezni, mit ehet az ember lánya vacsorára, ha épp fogyó kúrázik? Egyértelműen semmit! Nem? Hát nem!

olvass tovább

Súlyemelő Workshop Dr Jeremy Moody-val

  • 2015. április 09.

Az olimpiai súlyemelés helyesen megválasztott és alkalmazott gyakorlatainak rendkívül nagy szerepe van a fitneszben és a teljesítménysportokban is az általános fittségi állapotfejlesztéstől, egészen a robbanékonyság fokozásáig.

olvass tovább

Változások, amiket átélsz a fogyás után

  • 2015. április 07.

Azontúl, hogy végre magadra húzhatod rég nem hordott kedvenc nadrágodat, miniszoknyádat, vagy éppen azt a szexi, hátnélküli felsőt, több más fronton is változást hozhat életedbe a fogyás. Ezek az élmények pedig megadhatják neked, kialakíthatják benned azt az önbizalmat, amelyre régóta vágytál.

olvass tovább

A női test változásai

  • 2015. április 03.

A női test csodálatos dolog, ám az idő múlása könnyen nyomot hagy rajta. Ezért van,hogy sokan szeretnének örökké fiatalok maradni, ezért őrült edzésbe kezdenek, ám elfeledkeznek bizonyos változásokról, amikre ilyenkor is oda kell figyelni.

olvass tovább

A hely, ahol otthon vagyok

  • 2015. március 30.

Miközben eddigi életem csak azzal telt, hogy a mindennapok stresszét és fáradalmait valahogyan megpróbáltam magam előtt tolva újra és újra orvosolni, eljött az idő, hogy magamba nézzek és egy teljesen más megközelítéssel próbáljam fitté és boldogabbá tenni magam.

olvass tovább

Az Intimissimi új Active sportkollekciója

  • 2015. március 30.

A legtöbb fékezhetetlen sportolónő jól tudja, hogy bármely mozgásformához elengedhetetlen a megfelelő fehérnemű. Az Intimissimi erre az igényre válaszolva, létrehozta az Active Kollekciót, amely csupa praktikus, ugyanakkor kifinomult ízléssel megtervezett darabból áll, és azoknak a nőknek szól, akik örökké mozgásban vannak.

olvass tovább

Gyakori tévhitek a fogyásról

  • 2015. március 22.

Ahogy közeledik a tavaszi és a nyári szezon, egyre nagyobb a nyomás, hogy ideje az alakunkkal foglalkozni. Lépten-nyomon alakformáló és zsírégető edzésekbe botlunk, a súlycsökkentő mítoszokkal pedig már tele a padlás. Vannak azonban, amikkel még a dietetikusok sem értenek teljesen egyet – lássuk, melyek ezek!

olvass tovább

Hogyan eddzünk azokon a napokon

  • 2015. március 19.

Hölgyeim, felejtsük el a PMS-t indokként használni az edzés kihagyásakor. Ugyan nem ajánlott erős menstruáció idején futni, úszni vagy boxolni, mégis vannak olyan gyakorlatok, amik a PMS tüneteit javítják a ciklusod alatt. Az első két napban – ezek általában a legrosszabbak – akár nyugodtan ki is hagyhatod az edzést. Azonban, ha a menstruációd nem olyan erős és az orvosod is a mozgást javasolja, érdemes átgondolnod a következőket.

olvass tovább