Ugrás a lap tetejére

Topmodellek szépség- és egészségmegőrző tippjei

Formareform: Új év, feszes has

Formareform: Új év, feszes has

Otthoni edzésterv sorozatunkban bemutattuk, miként tarthatod magad formában napi 20 perc mozgással. Most csokorba szedtük Niki hasgyakorlatait, hogy a leghatásosabban faraghass le akár centiket az ünnepek alatt megnövekedett csípőméretedből.
Meditáljunk!

Meditáljunk!

Elindult egy új év, és tulajdonképpen ilyenkor még csak nagyjából tudjuk, sejtjük, hogy milyen kihívásokra számíthatunk a következő időszakban. Általában azért ilyenkorra egy kicsit lelazultunk, kisimultunk, a karácsony, az intenzívebb együttlét szeretteinkkel megteszi a hatását, a szilveszter pedig temperamentumtól függően vagy segít kiengedni a fáradt gőzt, vagy pedig csendesebb módon az óév elengedésére, az új esztendőre való felkészülésre alkalmas.
Miért válaszd a futást?

Miért válaszd a futást?

A futás a legalapvetőbb-és kézenfekvőbb mozgásforma, ha sportra gondolunk - hiszen ki ne futott volna még életében? Ha máshol nem, hát iskolai felmérésen biztosan, vagy munkába igyekezvén a busz vagy villamos után. A futás aktívan jelen van életünkben, ha akarjuk, ha nem. Sok mindenre kell figyelni, mielőtt elkezdjük ezt a sportot, ezért nézzünk néhány futással kapcsolatos fontos és alapvető információt
  • Helyszínek