6 módszer az edzésterved felfrissítésére

  • 2015. július 31.

Ha már megvan a jól bevált rutinod az edzőteremben, az remek dolog, de nem szeretnél valami újat kipróbálni? Hiszen te sem viseled ugyanazt a ruhát minden nap, miért ne lehetne valami másfajta edzés formát kipróbálni a teremben is? Továbbá, az unalom nagyban hozzájárul a motiváció elvesztéséhez. Mielőtt edzeni mész, mindenképp olvasd el ezt a listát.

olvass tovább

15 érv, amiért érdemes futni

  • 2015. július 25.

Heti 3-4 alkalmas 30 perces könnyű, közepes intenzitású futás az életkorhoz viszonyított maximális pulzus (maximális pulzus= 220-életkor) 60-65%-án rengeteg pozitív változást hoz magával mind a közérzetünket, mind az egészségünket illetőleg.

olvass tovább

Az elfoglalt nők edzésterve

  • 2015. július 21.

Vannak azok a hétköznapi szuperhősök, akik képesek a munka előtt, hajnalban felkelni, hogy edzőterembe induljanak. Aztán ott vannak a többiek, akik heti háromszor túlóráznak és örülnek, ha otthon marad erejük egy kis testmozgásra. A csajos magazinok egyre többször sugallják felénk, hogy a megfelelő táplálkozás mellett igenis fontos, hogy időnként átmozgassuk minden porcikánkat. Így csináld, ha te is egy elfoglalt, pörgős életet élő nő vagy!

olvass tovább

Formás karú csillagok

  • 2015. július 13.

Nyáron, amikor a hőség növekedésével fordítottan arányosan rövidülnek a ruhadarabok, nem árt, ha a miniruhából kikandikáló karunk is kinéz valahogy. Pedig sajnos a legtöbb nőnek, akinek nincsenek testépítő ambíciói, vagy éppen nem valami hihetetlenül szerencsés csillagzat alatt született, régi ismerős lehet az „integetőizomnak” nevezett rémálom.

olvass tovább

Bikinipopsi edzésterv

  • 2015. július 11.

Mi kell ahhoz, hogy a fenék a nő igazi ékessége lehessen? A válasz egyszerű. Néhány farizom gyakorlat, egy kis kitartás, és bárki könnyedén formába hozhatja a popsiját.

olvass tovább

5 jógapóz, amit ülve is gyakorolhatsz

  • 2015. július 10.

Egy fárasztóan unalmas, félnapos ülőmunka során természetes, hogy egy idő után az ember teste-lelke elernyed, és ilyenkor szüksége van némi felfrissülésre. Szerencsére a jóga tökéletes arra is, hogy egy kicsit átmozgassa a testet akkor is, amikor erre kevés idő jut. A következő 5 jógapóz nem tart tovább néhány percnél, viszont csodákat művel az elgémberedett nyakkal, háttal, karokkal, csípővel, de még a csuklót is megmozgatja!

olvass tovább

Az öt legolcsóbb antioxidáns

  • 2015. július 10.

Nem kell méregdrága pirulát venned, a házi praktikák lehetősége végtelen. Ha lappang benned valami, érdemes szervezeted felturbózni a spájzban található mindennapi „csodaszerekkel”.

olvass tovább

Megöl a kövérségem

  • 2015. július 08.

Itt a nyár, ami sok ember számára örömöt okoz, azonban vannak olyanok, akik ilyenkor alszanak „téli álmot”. Ez az „álom”, azonban szorongással, izolációval és fokozódó kisebbrendűségi érzéssel jár, aminek oka a testképzavar, kóros elégedetlenség. Mindez egy ördögi kör, amiből nehéz kiszállni.

olvass tovább

Hozd formába magad!

  • 2015. július 03.

Hölgyek, tudjuk, hogy mindig helyesen táplálkozni és rendületlenül edzésre járni nem egyszerű feladat, sőt! Ebben szeretnénk most segíteni nektek, mert léteznek olyan trükkök, amivel könnyebb az egészséges életmód útjára lépni.

olvass tovább