5+1 gyakorlat, a formás és vékony lábakért

Lehet, hogy a férfiak egy formás fenék után gyakrabban megfordulnak, de ennek ellenére a lábainkra sem árt odafigyelni az edzések során. Nem kell, hogy egy életen át takargassuk a combunkat, mert igenis van rá mód, hogy vékonyabb, formásabb legyen. Méghozzá ezeknek a gyakorlatoknak az elvégzésével!

olvass tovább

3+1 tipp, hol bujkálhat a nagy Ő

  • 2017. március 17.

Ha újabban hét mérföldre elkerülnek a normális (értsd: nem csak a feleségét megcsalni akaró, nem lelki beteg, nem anya- vagy kisebbségi komplexussal netán egyéb neurózissal, akár súlyosabb pszichés gondokkal küzdő, nem mínuszos egzisztenciával, avagy ambícióval rendelkező) férfi egyedek, és már szinte a kétségbeesés határán egyensúlyozol, akkor tudjuk, mi kell Neked!

olvass tovább

8 ok, amiért neked is ki kell próbálnod a pilates-t

A pilates, mint mozgásforma általában megosztja a közvéleményt. Az aerob sportok szerelmesei szerint a pilates kiváló nyújtás, de a zsírszövetre, izomzatra kevés hatást gyakorol; a konditeremben edzőknek pedig hiányoznak a gépek és a nehéz súlyok. Bennem a teljes előítélet mentes kíváncsiság dolgozott, amikor ellátogattam egy workshopra, ahol megismerkedtem a tévhitekkel és a módszer valódi jótékony hatásaival. Ha már egy ideje fontolgatod, hogy kipróbálod, minél előbb élj a lehetőséggel!

olvass tovább

Valóban tovább élnek a nők, mint a férfiak?

  • 2017. március 14.

Gyakorta lehet hallani, hogy a nők tovább élnek, mint a férfiak, és bár gondolhatnánk, hogy ez csak egy afféle városi legenda, azonban sokkal inkább tudományos tény. Ennek rengeteg oka van, a fizikai, pszichikai, szociális, biológiai tulajdonságok közötti különbségekből fakadóan.

olvass tovább

5 szuper hatékony gyakorlat a feszes, kerek popsiért

A világ legszebb popsija címet Jen Selter birtokolja ugyan, viszont az ő edzés tippjeivel és gyakorlataival talán mi is megközelíthetjük a tökéletesen kerek, feszes feneket. Határozd el magad, tegyél az irigylésre méltó alakért, és csináld meg már ma ezt az 5 szuper hatékony gyakorlatot!

olvass tovább

10 tipp a tavaszi fáradtság ellen

  • 2017. március 10.

Az álomkor oka, ami ilyenkor tavasszal ránk tör, abból ered, hogy télen megcsappan a vitaminkészletünk, a napfény hiányában kicsit befelé fordulunk, hormonháztartásunk felborul. Növekszik a hőmérséklet, és hosszabbak a nappalok. Ahogy beköszönt a tavasz, kicsit bágyadtabbak vagyunk még, át kell állnunk arra, hogy az életünk áramlása felélénkül. Íme 10 tipp, hogyan segítheted tested, szellemed, és lelked ébredését!

olvass tovább

Miért nem tudok lefogyni? - A túlsúly lélektana

Az táplálkozásnak szimbolikája van. Az ételhez viszonyulásunk és étkezési szokásaink beszédesen nyilatkoznak lelkiállapotunkról és érzelmi szükségleteinkről. A gyöngédség, a szeretet, az elfogadás és lelki harmónia iránti vágyunk azonban gyakran nyilvánul meg testi éhségben, amely mögött soha nem áll valódi táplálék iránti igény. Akkor is eszünk, ha nem érzünk éhséget. Eszünk unalom, szerelmi bánat, idegesség, frusztráció, és belső üresség érzet ellen.

olvass tovább

Jóga kerék, nem csak jógázóknak

Ez a hazánkban újdonságnak számító, kemény műanyagból készült, habszivaccsal bevont, kb 30 cm átmérőjű sportszer számtalan gyakorlatot kiegészíthet – akárcsak nagytestvére, a fitnesz labda. Nemcsak jóga órák kiváló kiegészítője, de otthon végzett tornához is tökéletesen alkalmazható. Na de lássuk, hogyan!

olvass tovább

Az inzulinrezisztencia nyomában

Manapság egyre több embert, főleg nőket érint, az IR, vagyis az inzulinrezisztencia. A mai orvos tudomány ennek ellenére, még gyakran elbagatelizállja, és úgy veszi, ez még csak egy figyelmeztető állapot, nincs ok, a komoly aggodalomra.

olvass tovább